onsdag 1. august 2007

i tykt og tynt.....

Jeg skriver om det som opptar meg.... I dag er jeg opptatt av laget i mitt hjerte - LSK. De tapte i går - tapte mot et dårligere lag og er ute av europacupen for denne gang.

Selvsagt var det leit, jeg var sur i går kveld, og surere ble jeg da jeg leste avisene i dag tidlig. Romerikes Blad gir laget hele forsiden - "Tidenes LSK-nedtur". Aftenposten gir laget bakerste side i sporten - den siden som alle leser - "Tidenes verste", skriver de.

Jeg blir trist av slik lesing. Forstår at det selger, men for meg er det viktig å holde med laget i tykt og tynt. Vi som er supportere må verne om, ikke støte de fra oss. At spillerene og apparatet rundt har en tung dag i dag, det tror jeg alle forstår. Da må vi stå på samme side!

Å tape kan vi politikere som er i opposisjon mye om. Det skjer om og om igjen. Likevel, vi kan ikke gi oss - vi må videre. Vi må bite tennene sammen og fremme nye forslag.

Det er jeg sikker på at LSK også kommer til å gjøre. De reiser seg igjen! Cupen og serien er ikke ferdig spilt!

Lise

1 kommentar:

Lise Hagen Rebbestad sa...

I dag er jeg også skuffet. Når jeg leser alle sms'ene som RB publiserer. Hele siste side i dag er negative omtaler av LSK - nå må vi skjerpe oss!