torsdag 3. september 2009

The Final Countdown

I dag hadde jeg en artig opplevelse. I alle fall syntes jeg den var artig. Jeg vandret på Karl Johans gate. Gikk i spissrotgang mellom alle valgbodene.

Da jeg passerte Arbeiderpartiet sin stand, satte de på høytaleranlegget sitt med en voldsom styrke. På stereoen dundret Europe med "The Final Countdown".

Jeg vandret meget lystig videre. Lo litt der jeg gikk. Tenkte - de har forstått det. De har forstått at vi trenger en ny Regjering. Jeg regner jo med at de kan teksten. Hvis ikke hadde de vel ikke valgt denne sangen.......

We're leaving together
But still it's farewell
And maybe we will come back
To earth, who can tell?
I guess it's no one to blame
We're leaving ground
Will things ever be the same again?

It's the final countdown.....

Takk for at dere har forstått det. Dere kan reise nå!

Lise

Ingen kommentarer: